Isnin, 10 Oktober 2011

SYUKUR ALHAMDULILLAH :

Dicatat oleh queenshop di 7:53 PTG
Assalamualaikum w.b.t..............

Harini lari tajuk plak...Tgok Zara tido,mcm2 perasaan ada..Mulala aku senyum sorg2..pastu sayu..Hehehe...Yela,mcm2 p'kara pahit manis sepanjang mengandung samp la hrni.Syukur Alhamdulillah aku diberi kesempatan olehNya utk jadi wanita sempurna (bkesempatan jd isteri & ibu)..Syukran ya Allah.Akan ku jaga sebaik mungkin 'amanahMu' itu,InsyaAllah...


DHIA ZARA BATRISYA BT MOHD SABRI nama diberi...M'bawa maksud sinaran,puteri,bijaksana.
Nama yg dibg oleh abahnya,b'bulan m'cari nama...Tetiba dpt ilham masa km kat hospital,agak lawak sbb dpt ilham  kat hosp.huhu....tgh tgu turn nombor dipanggil,tetiba asben ku ckp....'syg,kalo nama dhia zara ok ?.......
glup! bosan mnunggu pnya pasal,fikiran aku sememangnya tgh khayal ntah ke mana2 time tu tetiba tekujat gak dgn ayat dia tu...

Lepas aku tenung muka dia,aku senyum & iyakan je...Sbb aku yakin dia pilih yg t'baik utk ank kami.
Utk pengetahuan korang,time tu dlm kpla otak aku t'sgtla serabut.Sampai melayang2 fikiran.Tak tau nk fikir yg mana dulu......
Apa yg aku rs saat tu,Allah je tau.hanyalah mampu b'doa n b'serah...Redha dgn segala ujian n dugaan drNya...Akan ku telan n hadapi apa jua yg akan b'laku lepas tu.Andai nyawaku hanya samp di situ,aku mohon moga aku diberi masa hingga aku 'selesaikan tugasku'..tugasan akhir setelah hampir 10bln mengandung iaitu melahirkan ank yg dikandung.
Moga anak yg bakal dilahirkan berada dlm keadaan selamat & sejahtera hingga dia slmt dilahirkan.
Keselamatan diri bknla agenda utama....Langsung xde dlm benak fikiran tentang diri sendiri.

b'sambung...

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

..qUeEn zAra kiTcHen... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei