Isnin, 10 Oktober 2011

ALHAMDULILAH PART 3 :

Dicatat oleh queenshop di 10:41 PTG
                                                                      7hb JUN 2010:


9hb kian m'jelma...lg berapa hr je lg.Segala p'siapan dah buat.T'masukla brg2 bby n mama baby...
Semua dah aku siap2kan dlm beg & letak ditempat yg senang nk amik.Mn lah tau kan,tetiba sakit nk b'salin...
Sng la asben aku nk capai brg2 tu semua,xpayah t'kial2 nk cr 1 per 1...
Sempat lg aku n adik aku g jalan2.Mcm org xb'salah je kan?huhu...
Aku lak tu yg drive,sbb asbenku keja...Bosan dok rmh,aku n adik aku g la jalan2 amik angin luar,
mkn Marrybrown,cuci2 mata kat kedai yg aku minat.Minah tu pon melayan je aku kan...huhu

8hb JUN 2010:
Pepagi buta dah bangun,Solat subuh & doa spya dipermudahkan......Sempat lg post kat status pesbuk,
mta halal n mta mahap dgn kawan2..Mn lah tau umurku xpanjang.
Sempat gak salam ngan jiran.Akak tu bt muka sedih,mcm aku nk g haji la pulak.
Lepas siap2 km pon gerak la g HSI...hehhe,suka suki aku je g HSI..
nk bsalin kat HSI gak.xkire...

SESI P'DAFTARAN :

Samp je kaunter daftar tu aku bg buku pink n tunjuk surat...Hehehe...
Surat tu soh g HSA,tp aku gatal nk bsalin kat HSI...Lepas bincang2,dibolehkan la aku b'salin kat situ.
Kira kes menumpang la ni.Ah,belasah la...mnumpang2 pon mnumpang la...
Dah setel semua,Asben aku pon balik...Xbleh tunggun teman kat wad tu

b'sambung....

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

..qUeEn zAra kiTcHen... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei